Program niezależnych dostawców usług naprawczych firmy Apple rozszerza się na cały świat

Program niezależnych dostawców usług naprawczych firmy Apple rozszerza się na cały świat

Jak działa? Program zapewnia dostawcom usług dostęp do oryginalnych części, narzędzi, instrukcji napraw i diagnostyki w przypadku napraw pogwarancyjnych.

W ilu krajach będzie dostępny? Program niezależnych dostawców napraw Apple będzie wkrótce dostępny w ponad 200 krajach. Wszędzie tam sprzedawane są produkty Apple. Uruchomiony został w 2019 r., a  rozszerzony na Europę i Kanadę w 2020r. Program umożliwia dostawcom serwis oraz dostęp do oryginalnych części Apple. Narzędzi, instrukcji napraw i diagnostyki, aby oferować bezpieczne i niezawodne naprawy produktów Apple. Obecnie istnieje ponad 1500 niezależnych lokalizacji dostawców usług naprawczych obsługujących klientów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Europie.

Uczestnicy o projekcie: Program niezależnych dostawców usług naprawczych firmy Apple rozszerza się na cały świat

„Od momentu dołączenia otrzymaliśmy wspaniałe wsparcie od Apple i jesteśmy w stanie zapewnić ten sam poziom usług naszym klientom. Przyniosło to nawet prawdziwej ekscytacji naszemu miastu ”.„Program niezależnych dostawców napraw był pozytywnym doświadczeniem dla nas i dla naszych klientów”. Powiedział Nils Weber, kierownik projektu w firmie Pro Repair GmbH w Niemczech.

„W okresie COVID-19 niezawodny dostęp do części pozwolił nam dostosować naszą działalność do nagłego zapotrzebowania na naprawy wysyłane pocztą ze strony naszych klientów”.

Wszyscy uczestniczący w programie dostawcy usług naprawczych mają dostęp do bezpłatnych szkoleń firmy Apple. Tych samych oryginalnych części, narzędzi, instrukcji napraw i diagnostyki, co autoryzowani dostawcy usług Apple i lokalizacje Apple Store. Aby sprawdzić, czy firma uczestniczy w programie, odwiedź stronę support.apple.com/repair/verify-repair-provider.

Rozszerzające się usługi naprawcze Apple

Apple w dalszym ciągu oferuje klientom wygodne opcje naprawy za pośrednictwem swojej globalnej sieci ponad 5000 punktów AASP, które pomagają milionom ludzi w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego dla wszystkich produktów Apple. Aby znaleźć lokalizację, odwiedź support.apple.com/repair.
W ramach swoich opcji naprawczych i partnerów Apple stara się zapewnić swoim klientom zdrowie i bezpieczeństwo. A także dostęp do usług naprawczych podczas COVID-19. Obejmuje to oferowanie dodatkowych opcji naprawy wysyłkowej dla klientów. Dodatkowo wspieranie istniejącej sieci dostawców obsługujących klientów w sposób zgodny z wytycznymi dotyczącymi zdrowia i bezpieczeństwa.

 

Powrót do blogu