Program niezależnych dostawców usług naprawczych firmy Apple rozszerza się na cały świat
Jak działa? Program zapewnia dostawcom usług dostęp do oryginalnych części, narzędzi, instrukcji napraw i diagnostyki w przypadku napraw pogwarancyjnych.
W ilu krajach będzie dostępny? Program niezależnych dostawców napraw Apple będzie wkrótce dostępny w ponad 200 krajach. Wszędzie tam sprzedawane są produkty Apple. Uruchomiony został w 2019 r., a rozszerzony na Europę i Kanadę w 2020r. Program umożliwia dostawcom serwis oraz dostęp do oryginalnych części Apple. Narzędzi, instrukcji napraw i diagnostyki, aby oferować bezpieczne i niezawodne naprawy produktów Apple. Obecnie istnieje ponad 1500 niezależnych lokalizacji dostawców usług naprawczych obsługujących klientów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Europie.
Uczestnicy o projekcie: Program niezależnych dostawców usług naprawczych firmy Apple rozszerza się na cały świat
„Od momentu dołączenia otrzymaliśmy wspaniałe wsparcie od Apple i jesteśmy w stanie zapewnić ten sam poziom usług naszym klientom. Przyniosło to nawet prawdziwej ekscytacji naszemu miastu ”.„Program niezależnych dostawców napraw był pozytywnym doświadczeniem dla nas i dla naszych klientów”. Powiedział Nils Weber, kierownik projektu w firmie Pro Repair GmbH w Niemczech.
„W okresie COVID-19 niezawodny dostęp do części pozwolił nam dostosować naszą działalność do nagłego zapotrzebowania na naprawy wysyłane pocztą ze strony naszych klientów”.
Wszyscy uczestniczący w programie dostawcy usług naprawczych mają dostęp do bezpłatnych szkoleń firmy Apple. Tych samych oryginalnych części, narzędzi, instrukcji napraw i diagnostyki, co autoryzowani dostawcy usług Apple i lokalizacje Apple Store. Aby sprawdzić, czy firma uczestniczy w programie, odwiedź stronę support.apple.com/repair/verify-repair-provider.
Rozszerzające się usługi naprawcze Apple
Apple w dalszym ciągu oferuje klientom wygodne opcje naprawy za pośrednictwem swojej globalnej sieci ponad 5000 punktów AASP, które pomagają milionom ludzi w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego dla wszystkich produktów Apple. Aby znaleźć lokalizację, odwiedź support.apple.com/repair.
W ramach swoich opcji naprawczych i partnerów Apple stara się zapewnić swoim klientom zdrowie i bezpieczeństwo. A także dostęp do usług naprawczych podczas COVID-19. Obejmuje to oferowanie dodatkowych opcji naprawy wysyłkowej dla klientów. Dodatkowo wspieranie istniejącej sieci dostawców obsługujących klientów w sposób zgodny z wytycznymi dotyczącymi zdrowia i bezpieczeństwa.